Пошуковий запит: (<.>A=Серьогіна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Серьогіна Т. Формування сучасної територіальної організації влади в Естонській республіці [Електронний ресурс] / Т. Серьогіна // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2013. - Вип. 1. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2013_1_5
|
2. |
Сорокіна Н. Етизація публічної служби як чинник гуманізації суспільства: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / Н. Сорокіна, Т. Серьогіна // Державне управління та місцеве самоврядування. - 2014. - Вип. 2. - С. 246-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dums_2014_2_27
|
3. |
Чупріна В. Модернізація служби МБА за допомогою засобів електронної доставки документів [Електронний ресурс] / В. Чупріна, Г. Кухалашвілі, Т. Серьогіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2013. - Вип. 38. - С. 317-333. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2013_38_25 Охарактеризовано комплексну систему дистанційного обслуговування користувачів НБУВ на базі міжбібліотечного абонемента, яка посіла значне місце в загальному бібліотечно-інформаційному обслуговуванні та відповідає сучасним вимогам взаємного використання бібліотечних ресурсів, надання оперативної інформації за допомогою використання засобів електронної доставки документів шляхом створення електронної версії друкованого тексту.
|
4. |
Серьогіна Т. В. Напрями імплементації гуманістичних цінностей до публічної служби [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна, Н. Г. Сорокіна // Збірник наукових праць Національної академії державного управління при Президентові України. - 2014. - Вип. 1. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadu_2014_1_5
|
5. |
Серьогіна Т. Суб’єкт надання публічної послуги: нормативно-правове забезпечення діяльності [Електронний ресурс] / Т. Серьогіна // Ефективність державного управління. - 2018. - Вип. 2. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2018_2_20
|
6. |
Серьогіна Т. В. Підходи до інтерпретації поняття "публічні послуги" [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна, Ю. А. Савченко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2018. - № 3. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2018_3_6 Здійснено аналіз місця і ролі публічних послуг у процесі становлення врядування на демократичних засадах, акцентовано увагу на важливості розмежування понять функції органу публічної влади від послуги, що ним надається. Досліджено підходи до трактування поняття "публічна послуга", з'ясовано, що немає єдиної думки стосовно визнання їх як результату діяльності або власне процесу. Виділено питання суб'єкта надання публічної послуги, адже, з одного боку, в наукових працях наголошується на необхідності розширення кола суб'єктів-надавачів публічних послуг, з другого зазначається, що суб'єктом залишається інституція, що фінансує й несе відповідальність за належне надання послуги. Визначено та обурунтовано основні ознаки публічних послуг, запропоновано авторське визначення цього поняття.
|
7. |
Серьогіна Т. В. Адміністративно-територіальна реформа як складова децентралізації влади в Естонській Республіці [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2015. - № 4. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2015_4_7
|
8. |
Серьогіна Т. В. Європейські практики забезпечення дієвості інститутів самоорганізації населення в контексті надання суспільних послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2017. - Т. 5, № 3-4. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2017_5_3-4_6
|
9. |
Серьогіна Т. В. Категорія "публічна послуга" як об’єкт наукового дослідження [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2018. - Т. 6, № 4. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2018_6_4_4
|
10. |
Серьогіна Т. В. Сучасні світові тенденції розвитку сервісної сфери та їх вплив на систему надання публічних послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2018. - Т. 6, № 8. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2018_6_8_7
|
11. |
Серьогіна Т. В. Нормативне забезпечення інституту звернення в системі надання публічних послуг [Електронний ресурс] / Т. В. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2019. - Т. 7, № 12. - С. 6-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2019_7_12_3
|
12. |
Серьогіна Т. Публічні послуги: сучасні підходи до класифікації [Електронний ресурс] / Т. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2020. - Т. 8, № 3. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aspulup_2020_8_3_3
|
13. |
Серьогіна Т. Формування системи надання публічних послуг в умовах децентралізації: методологічні основи [Електронний ресурс] / Т. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2020. - Т. 8, № 6. - С. 212-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aspulup_2020_8_6_22
|
14. |
Серьогіна Т. Розвиток системи публічних послуг у контексті цифровізації публічного управління [Електронний ресурс] / Т. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2020. - Т. 8, № Спец. вип. 1. - С. 117-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aspulup_2020_8_Spets
|